önce insan programı - Renault

human first programı

trafikteki herkes için güvenliği arttırıyoruz

 

 

Tüm verilerin analizi, çarpışma testleri büyük tatbikatlar... Renault olarak kazaları ve ciddiyetini azaltmakta kararlıyız. 


Araştırmacılar, uzmanlar ve acil yardım ekipleriyle birlikte geliştirilen human first programının tek bir hedefi var, sürücülerin, yolcuların, yayaların yani trafikteki herkes için güvenliği arttırmak. 

Youtube videoyu görüntülemek için lütfen çerezlere izin verin. İzin Verin.

en fazla

32

gelişmiş sürüş destek sistemleri

>

60

güvenlik özellikleri

>

2.000

güvenlik patenti1969'dan bu yana

>

5000

özel eğitimli itfaiyeci17 ülkede

Renault ve itfaiyecilerden benzersiz bir uluslararası iş birliği

Human first programı çerçevesinde, Renault yol güvenlik ekipleri ve Renault Grup arasındaki uluslararası iş birliğini vurgulamak ve ifade etmek için 9/11 ve Notre Dame Kilisesi yangını belgeselleriyle ödüllü isim Freres Naudet ile de iş birliği yaptı. Ayrıca, mühendislik ve Ar-Ge ile de yapılan ortaklık ile de acil yardım ekiplerinin hayat kurtarma şansının daha yüksek olduğu önemli dakikalara adanmış etkileyici bir macera.

Youtube videoyu görüntülemek için lütfen çerezlere izin verin. İzin Verin.
itfaiyeci eğitimi - otomotiv güvenliği - Renault

itfaiyeci eğitimi

Mühendislik departmanında tam zamanlı bir itfaiye şefi çalıştıran ve yol kurtma ekipleriyle düzenli olarak iş birliği dünyanın tek üreticisi Renault, yıl içinde 17 ülkeden 5000 itfaiyeciye eğitim verdi. 2023 yılı için ise Avrupa ve Latin Amerika'da da şimdiden yeni eğitimler planlandı. 

QRescue - otomotiv güvenliği - Renault

Renault QRescue*: acil durumlarda zaman kazandırır

Ön ve arka camdaki QR koduyla, Renault QRescue hizmeti ile acil durum ekiplerinin "kurtarma planına" erişimini kolayca sağlar. 


İtfaiyecilerin etkili ve güvenli bir şekilde çalışabilmesi için gerekli bilgileri içerir. bu da zaman kazandırır. 


*Türkiye'de henüz sunulmamaktadır. 

Fireman Access - otomotiv güvenliği - Renault

Fireman Access

Yüksek gerilimli akülerimiz kendilerinden kaynaklanan nedenlerle bozulmayacak şekilde tasarlanmış olsa da, dış nedenlerden dolayı yangınların çıkması her zaman mümkündür. Bir yangın aküye sıçrarsa, bir Renault inovasyonu olan Fireman Access akünün merkezine işaret eder ve böylece itfaiyeciler yangın hortumlarını buraya yönlendirebilir. Böylece tepki süreleri birkaç saatten beş dakikaya kadar iner!


*Türkiye'de henüz sunulmamaktadır. 

 

SD Switch - otomotiv güvenliği - Renault

SD Switch

İtfaiyecileri elektrik çarpması riskinden korumak için olan “SD Switch” aküyü yüksek gerilim şebekesinden anında ayırır.


*Türkiye'de henüz sunulmamaktadır. 

 

son teknoloji güvenlik

50 yıldır Renault, yol kazalarındaki mağdurların sayısının 5 kat azaltılmasına yardımcı oldu. Herkesin güvenliğini sürekli arttırmak için LAB (Kazalar ve Biyomekanik Laboratuvarı) uzmanlarının yanı sıra 6000 mühendis ve teknisyen sürekli inovasyon için çalışıyor. Toplamda 2000'in üzerinde üzerinde patent başvurusu yapıldı ve Fireman Access ve SD Switch gibi son teknoloji çözümler geliştirildi.*

 

* Yukarıda sözü geçen teknolojiler Türkiye’de henüz sunulmamaktadır. 

adas - otomotiv güvenliği - Renault

gelişmiş sürüş destek sistemleri (ADAS)

Gelişmiş sürüş destek sistemler (adas) sürücülere yolculuklarında destek ve yardımcı olmak için geliştirilmiş sensör, kamera, yapay zeka vb. gibi teknolojilere dayanan akıllı sistemlerdir. Buna rağmen sürüclerin %67'si otomatik olarak aktive olmayan sürüş destek sistemlerini kullanmıyor.

sınırlandırıcı sistemler - otomotiv güvenliği - Renault

isofix (çocuk koltuğu)

Çocukların sadece %25'i araçlardan güvenli bir şekilde yolculuk yapıyor (hatta %10'u hiçbir şekilde emniyete alınmıyor)*. Renault modele bağlı olarak 3 adede kadar farklı isofix veya i-size sabitleyici sunar, bununla beraber koltuğun yanlış sabitlenme riski 4 kat azalır. 

 

*doğal gözlem çalışmaları/Avrupa projeleri/IBSR Belçika çalışması

Lab'in hikayesi - otomotiv güvenliği - Renault

yol güvenliğinde her gün ilerleme kaydediyoruz

1969 yılında Renault ve PSA Grupları tarafından kurulan LAB bir kaza araştırma ve biyomekanik laboratuvarı ve aynı zamanda insan davranışları üzerinde de çalışıyor. Her iki üreticiden 20 uzman, her gün yol güvenliği alanında ilerleme kaydedilmesine yardımcı oluyor.

gelecek için ulaşım ve güvenlik

Renault ile güvenliğin geleceği

Renault ile güvenliğin geleceği

Renault'nun yol güvenlik politikası 5 alana ayrılabilir: farkındalık artırma, önleme, düzeltme, koruma ve kurtarma. Yeni inovasyonlar sürekli olarak geliştiriliyor: örneğin direksiyon güvenliğinde çığır açması beklenen Güvenlik skoru, Güvenlik Koçu ve Güvenlik Koruyucusu gibi.

*Filmlerde ve içeriklerde bahsedilen güvenlik teknolojileri henüz Türkiye’de sunulmamaktadır.

ayrıca keşfedin