hibrit modellerRenault Austral

full hybrıd E-Tech güç aktarma sistemi

full hybrid E-Tech güç aktarma sistemi ile %40'a varan* yakıt tasarrufu. Şehir içinde, %80'e varan oranlarda elektrikli modda kullanın. Yavaşlarken veya fren yaparken akü şarj edilir ve prize takılmasına gerek kalmaz.

mıld hybrıd güç aktarma sistemi

Hibritleşmenin ilk seviyesinde, 12V elektrikli sistem daha dinamik bir sürüş keyfi sunmak ve yakıt tüketiminizi sınırlandırmak için hızlanma aşamalarında benzinli motora yardımcı olur.

WLTC Şehir içi protokolü/UTAC ve IDIADA kaynağına göre E-Tech full hybrid güç aktarma sistemi için mild hybrid otomatik güç aktarma sistemine kıyasla / Eylül 2022.

akü şarj seviyesi ve sürüş tarzına bağlı olarak / kaynak: Renault şirket içi 2022.

güç aktarma sistemlerini karşılaştır

%100 hibrit güç aktarma sistemleri içeren eksiksiz bir seri: full hybrid E-Tech sınıfının en verimli motoru ve mild hybrid.

  full hybrid E-Tech 200 hp mild hybrid 160 hp
teknoloji 1 akü
+ 2 elektrik motoru
+ 1 içten yanmalı motor
1 x 12 V akü
+ 1 içten yanmalı motor
azaltılmış yakıt tüketimi %40’a kadar* %8'e kadar
yakıt tüketimi 4,7 L/100 km 6,2 L/100 km
CO2 emisyonları 106 g/km 142 g/km
Crit’Air sınıfı 1 1
yavaşlama ve fren sırasında enerji geri kazanımı evet evet
enerji geri kazanımı artırma  evet hayır
içten yanmalı motora elektrik desteği evet evet
şehir içinde elektrikli sürüş şehir içinde %80'e varan elektrikli özelliği hayır

WLTC şehir içi sürüş protokolüne göre full hybrid E-Tech güç aktarma sistemi ile mild hybrid güç aktarma sistemi karşılaştırıldığında / kaynak UTAC ve IDIADA / Eylül 2022.

akü şarj seviyesi ve sürüş tarzına bağlı olarak / kaynak: Renault şirket içi / 2022.

full hybrid E-Tech

mild hybrid nesli - güç aktarma sistemleri - Renault Austral E-Tech full hybrid

hibritin en kalitelisi

  • yeni nesil motor full hybrid E-Tech
  • şehir içi sürüş süresinin %80'e* varan kısmı elektrikli modda
  • %40'a* varan oranlarda azaltılmış yakıt tüketimi
  • azaltılmış CO2 emisyonu
  • pürüzsüz ve iç güdüsel hızlanma

 

* akü şarj seviyesi ve sürüş tarzına bağlı olarak / kaynak: Renault şirket içi / 2022.

** WLTC şehir içi sürüş protokolüne göre E-Tech full hybrid güç aktarma sistemi ile mild hybrid güç aktarma sistemi karşılaştırıldığında / kaynak UTAC ve IDIADA / Eylül 2022.

teknoloji

Renault Austral üzerindeki full hybrid E-Tech güç aktarma sistemi yeni bir 3 silindirli, 1,2 litre turboşarjlı benzinli motor ile birleştirilmiş yeni bir elektrik motoru, bir lityum-iyon akü ve bir multimode otomatik vites kutusundan oluşur.

temel özellikler

Kalkışlar otomatik olarak elektrik motoru tarafından desteklenir, güçlü ve duyarlı hızlanma sağlar. Enerji geri kazanımlı fren sistemi siz aracınızı sürdükçe aküyü şarj eder. Ayrıca dört farklı enerji geri kazanım modu aracılığıyla daha da fazla enerjiyi geri kazanabilirsiniz. 

mild hybrid

mild hybrid nesli - güç aktarma sistemleri - Renault Austral E-Tech full hybrid

yeni nesil mild hybrid

  • 12 V akü 
  • 160 hp ve kalkış destek sistemi 
  • 1,3 L Turbo benzinli motor

teknoloji

1,3 L Turbo direkt enjeksiyonlu benzinli motor, partikül filtresi ve 12 Volt mild hybrid sistem ile donatılmıştır. 160 hp güç sağlayan bu teknoloji, yavaşladıkça güç üreten lityum-iyon akü ile dönüşümlü çalışan bir kalkış sisteminden oluşur.

temel özellikler

Kalkış ve hızlanma aşamalarında yakıt tüketiminin etkisini azaltır. Yakıt tüketimini ve CO2 emisyonunu azaltırken, daha yumuşak yeniden kalkışların ve daha yüksek sürüş konforunun keyfini çıkarabilirsiniz.