Formula Renault

Genç ve geleceğe ümitle bakan yarış pilotları 16 yaşından itibaren rekabetin en üst seviyede yaşandığı bir dünyaya adım atarlar. Bir yarış otomobilinin performansını artırmak için nasıl çalıştığını anlamaları ve yarış baskısını idare etmeyi öğrenmeleri gerekir. Formula Renault'da, 7 vitesli sıralı vites kutusuna sahip ve direksiyon kumanda edilen, 2.0 L 16 valf motoruyla 210 bg üreten tek koltuklu yarış otomobilinin direksiyonunda mesleğin inceliklerini hızla öğrenirler.

Eskilerin öğrenmek için bir sezon gerekir, kazanmak için ise bir sezon daha deyişi güncelliğini yitirmiş görünüyor. 45 yıl önce başlayan Formula Renault hızından hiçbir şey kaybetmedi ve karting yarışları veya diğer başlangıç disiplinlerinden gelen sürücülerin değişen ihtiyaçlarını karşılamaya devam etti. Son yıllarda Formula 1 kariyerine başlama yaşı ortalaması oldukça düşük ve buna mukabil eğitim süresi de kısaldı. Tek koltuklu yarış otomobilleri için adeta bir okul işlevi gören Formula Renault genç pilotların yeteneklerini hızlıca ortaya çıkarır ve teyit eder.

Renault CLIO Cup

Kıran kırana mücadeleden uzak dursanız da, pek çoğunuz CLIO Cup yarışlarından keyif alıyorsunuz. R8 Gordini Kupası'nın 1966 yılında başladığı günden bu yana, Renault Sport tüm dünyadaki ve Avrupa'daki yarış pistlerinde sürekli yer alarak size keyifli anlar yaşatmaya devam ediyor.. Ve durmaya hiç niyetimiz yok! Başarılarımız 2017 yılında düzenlenecek 8 ayrı CLIO Cup ulusal serisiyle devam edecek: Fransa, Birleşik Krallık, İspanya, İtalya, Benelüks, İskandinavya, Orta Avrupa ve Çin. 

1991 yılından bu yana satılan binlerce modeliyle dört nesil CLIO Cup performansı, güvenilirliği ve ekonomik fiyatıyla isim yaptı ve büyük başarı kazandı. CLIO Cup şimdi de CLIO R.S 200 EDC versiyonunun güçlü yanlarını kullanıyor : sabit 270 Nm tork ile 220 bg üreten 1.6 L direkt enjeksiyonlu motor ve direksiyona monte pedallarıyla sıralı vites kutusu. Performansı daha da artırmak için gereken her şeye sahip!