Size en yakın yetkili satıcımızı ziyaret edebilir ya da size ulaşmamız için bir forum doldurabilirsiniz.
Tüm yetkili satıcı ve servislerimizin iletişim bilgilerine ; Yetkili Satıcı Bul sayfasından ulaşabilir veya hemen sizinle iletişime geçmek için yeni araç al formunu doldurabilirsiniz.
Web sitemizde bulunan Kampanya sekmesinden güncel satış ve satış sonrası kampanyalarımız hakkında bilgi alabilir, size en yakın yetkili satıcımızla görüşebilir veya Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) telefon veya WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Tüm yetkili satıcı ve servislerimizin iletişim bilgilerine; Yetkili Satıcı Bul sayfasından ve online randevu imkanı sunduğumuz Yetkili Servis Randevusu sayfasından ulaşabilirsiniz. Eğer sizinle iletişime geçmemizi isterseniz Yeni Araç Al formumuzu doldurabilirsiniz.
Web sitemiz üzerinde bulunan fiyat listelerinden model ve versiyon bazlı fiyat bilgilerine erişebilirsiniz. Detaylı ödeme koşulları için size en yakın yetkili satıcımızla görüşebilirsiniz.
Tüm yetkili satıcı ve servislerimizin iletişim bilgilerine; Yetkili Satıcı Bul sayfasından veya hemen sizinle iletişime geçmek için yeni araç al formunu doldurabilirsiniz.
Web sitemiz üzerinde bulunan Modeller sekmesinden ürünlerimiz hakkında detaylı teknik, donanımsal ve aksesuar bazlı bilgilere erişebilirsiniz. Daha fazla bilgi için size en yakın yetkili satıcımızı ziyaret edebilir veya Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) telefon veya WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Satın almış olduğunuz aracın teslimat tarihi araç modeli ve versiyonu bazlı değişkenlik gösterebilir. Satınalma işlemini yapmış olduğunuz yetkili satıcımızla iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.
Satın alacağınız aracınız için en avantajlı kredileri finansman kuruluşumuz olan ORFİN Finansman (https://www.orfin.com.tr/) üzerinden kullanabilirsiniz. Tüm kredi işlemleriniz için yetkili satıcımız size en iyi şekilde yardımcı olacaktır.
Yetkili satıcılarımızda bulunan satış danışmanlarımız size kredi seçenekleri, limitleri ve vadeleri hakkında en detaylı şekilde yardımcı olacaktır.
Not: Taşıt ve taşıt teminatlı kredilerde, kredi tutarının taşıtın değerine oranı taşıtın nihai fatura değeri 120.000.-TL ve altında olanlar için %70'i aşamaz. Bu oran, nihai fatura değeri 120.000 TL'yi aşan binek araçlarda, bedelin 120.000 TL'ye kadar olan kısmı için %70, 120.000 TL'nin üstünde olan kısım için %50 olarak uygulanır. İkinci el binek araçlarda taşıtın değerinin tespitinde kasko değeri esas alınır.
Sizlere sunmuş olduğumuz kredi seçeneklerimizin tümü için sigorta hizmeti vermekteyiz. Detaylı bilgi için https://www.orfin.com.tr/maxxi-koruma/ sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Kullanmış olduğunuz krediniz için ödeme planını satınalma esnasında satış danışmanlarımız size dokümanlarınızla birlikte iletmektedir. Ayrıca kredi numaranız ile ORFİN Müşteri Hizmetleri’ne bağlanarak detaylı bilgi alabilirsiniz. Eğer kredi numaranızı hatırlamıyorsanız Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) telefon veya WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Ödeme detaylarınız hakkında bilgi almak ve kalan borcunuzu ödemek için kredi numaranız ile ORFİN Müşteri Hizmetleri’ne bağlanarak detaylı bilgi alabilirsiniz. Eğer kredi numaranızı hatırlamıyorsanız Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) telefon veya WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Web sitemiz üzerinde bulunan Modeller sekmesinden ürünlerimiz hakkında detaylı teknik, donanımsal ve aksesuar bazlı bilgilere erişebilirsiniz. Daha fazla bilgi için size en yakın yetkili satıcımızı ziyaret edebilir veya Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) iletişime geçebilirsiniz.
Tüm yetkili satıcı ve servislerimizin iletişim bilgilerine ; Yetkili Satıcı Bul sayfasından veya hemen sizinle iletişime geçmek için yeni araç al formunu doldurabilirsiniz.
Web sitemiz üzerinde bulunan Modeller sekmesinden ürünlerimizin güncel broşürlerine ulaşabilirsiniz.
Size en yakın yetkili satıcımızla iletişime geçerek aracınıza özel aksesuar bilgileri ve fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz. Yetkili satıcı adres ve iletişim bilgileri için https://www.renault.com.tr/yetkili-satici-bul.html sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Üretici tarafından kabul edilen her türlü malzeme, montaj veya imalat hatasının giderilmesi için yapılan onarım veya hatalı parça değişimlerinin masraflarını kapsar. Bu garanti ayrıca aynı sebep dolayısıyla aracın başka kısımlarının uğradığı hasarların onarımını da kapsamaktadır.
Yeni araç garantisi kapsamında yapılan tüm müdahaleler, sağlanan parçalar ve işçilik, aracın yeni araç garanti süresinin sonuna kadar garanti altındadır. Aracın sahibinin değişmesi durumunda Yeni Araç Garantisi uygulama koşulları değişmemektedir.
Araç garantisi süresi; malzeme, montaj, üretim hatası, normal aşınma ve bakım kapsamında olan parçalar hariç olmak üzere 3 yıl / 100.000* km’dir (hangisi önce dolarsa).
Not: Espace, Talisman, Koleos, Latitude modelleri için 3 yıl / 150.000 km’dir.
Renault üretici garantisi yurt dışında da geçerlidir. Yurt dışında bir problem yaşamanız durumunda ilgili ülkenin müşteri hizmetleri ile Türkiye müşteri hizmetleri iletişime geçerek müşterilerimize gerekli desteği sağlamaktadır.
Tarafınızdan ücretli taktırılan üründen kaynaklanan, üretici tarafından kabul edilen parça ve işçilik gibi montaj veya imalat kusurunun onarılması için gerçekleştirilen onarım veya parça değiştirme işleminin masraflarını kapsamaktadır. Garanti başlangıç tarihi olarak, tarafınıza verilen faturada yazılı tarih esas alınır.
Yedek parça ve onarım garantisi süresi, binek araçlarda 2 yıl veya 60.000 km, ticari araçlarda 2 yıl veya 100.000 km’dir. Yetkili servislerde ücretli olarak takılan Renault marka akünün garantisi 3 yıldır.
Not: Verilen yedek parça garanti süreleri yedek parçaya bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Detaylı bilgi için araç tesliminde size iletilen garanti broşürünü inceleyebilir, size en yakın yetkili servis ile iletişime geçebilir veya Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) telefon veya WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Boya garantisi tüm marka ve modellerimizde 3 yıl olarak uygulanmaktadır. Antikorozyon (kaporta elemanlarında içten dışa paslanma) garantisi en az 6 yıl, modele göre 12 yıl olmak üzere farklı sürelerle uygulanmaktadır.
Genel satış şartlarımıza uygun olarak, pazarlama tarihinden itibaren 10 yıl boyunca tüm modellerimiz için bir yedek parça stoğu bulunduruyoruz. 10 yaşından büyük araçlar için yedek parça stoğu konusunda garanti verememekteyiz. Bununla birlikte, yedek parça ve lojistik birimlerimiz ve tedarikçilerimizle beraber müşterilerimiz için bir çözüm bulmak için her türlü çabayı gösteriyoruz.
Size en yakın yetkili servisimizle iletişime geçerek parça stoku hakkında bilgi alabilir veya Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) iletişime geçebilirsiniz.
•Bakım masrafları ve kullandıkça aşınan malzemeler, sarf malzemeleri.
•Aracın, üretici tarafından belirlenen şartlara uygun olmayan koşullarda kullanılması sonucu oluşan hasar ve arızalar.
•Yetkili servisler dışında yapılan bakım veya onarımlar sonucu oluşan arızalar.
•Üretici tarafından onaylanmamış aksesuarlar takılması.
•Araç üzerinde yapılan onaysız tadilatlar (modifiye) ve bu tadilatların diğer organlara olan etkileri.
•Kaza, darbe, sıyrık, çizik, çakıl veya katı cisim fırlaması, doğal afet (dolu vb.) sonucu oluşan hasarlar.
•Asit yağmurları ve benzeri atmosferik olaylar, reçine gibi bitkisel yağışlar, diğer etkiler (kuş pisliği vb.)
•Uygun olmayan normda yakıt kullanılması.
•Normal aşınmaya uğramış ömürlü parçaların değiştirilmesi.
Ömürlü parçalar: Aracın kullanım karakteristiği, yaşı ve kilometresine bağlı olarak oluşan aşınmaya maruz kalan parçalardır. Kullanım kaynaklı, aracın yaşı ve kilometresine bağlı olarak oluşan aşınmalar sonucu değişimi gereken parçalar garanti kapsamında değerlendirilmemektedir.
Örnek parçalar: Fren balataları, debriyaj baskı balata seti, buji, silecek fırçası, akü, amortisör, kayışlar, bakım malzemeleri, sarf malzemeleri (sıvılar, gazlar).
Lastik garantisi lastik üreticisi tarafından verilmekte olup, iletişim yetkili servislerce sağlanmaktadır.
Aracınızın üretici garantisine ek olarak 1 veya 2 sene daha garanti uzatma seçenekleri bulunmaktadır. Poliçe kapsamları ve fiyatlandırmaları hakkında satınalma işlemleriniz esnasında satış danışmanınızdan bilgi alabilir veya ORFİN resmi web sitesi https://www.orfin.com.tr/maxxi-warranty/ üzerinden detaylı bilgi alabilirsiniz.
Aracınızın ilk teslimatında garanti belgenizle beraber bakım belgeniz de sizlere teslim edilmektedir. Bakım periyotlarınız ve yapılacak işlemler hakkında buradan bilgi alabilirsiniz. Bu dokümana erişiminiz yok ise Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) iletişime geçerek destek alabilirsiniz.
Aracınıza özel motor yağı standardı ve viskozite bilgileri bakım belgenizde bulunmaktadır. Yağ seviyesi kontrolü ve yağ takviyesi hakkında detaylı bilgi için aracınızın kullanım kılavuzunda “Motor Yağ Seviyesi” başlığını kontrol edebilirsiniz.
Yağ değişimi veya takviyesi konusunda teknik destek almak isterseniz size en yakın yetkili servislerimizi ziyaret edebilirsiniz.
Soğutma sıvısı seviyesini düzenli olarak kontrol ediniz. Soğutma sıvısı eksikliğinde motor ağır hasara uğrayabilir. Eğer bir takviye gerekliyse sadece yetkili servislerimizin onayladığı ürünleri kullanınız. Bu ürünler sayesinde motorunuzu buzlanmaya karşı korur ve soğutma devresinin paslanmasını önlersiniz.
Takviye konusunda teknik destek almak isterseniz size en yakın yetkili servislerimizi ziyaret edebilirsiniz.
Fren hidroliğini, sık sık ve frenlemede hafif bir etki azalması gözlediğinizde hemen kontrol ediniz. Balatalar aşındıkça doğal olarak hidrolik seviyesi düşer fakat hiçbir zaman “MINI” seviyesinin altında olmamalıdır.
Hidrolik sistemdeki her türlü müdahale, yetkili servislerimizdeki bir uzman tarafından gerçekleştirilmelidir. Yetkili servislerimiz tarafından onaylanmış hidroliğin kullanılması zorunludur.
Filtre elemanlarının (hava filtresi, partikül filtresi, yakıt filtresi, polen filtresi...vb.) değiştirilmesi, aracınızın bakım programında öngörülmüştür. Periyodik bakımlarınız haricinde yetkili servislerimizde yapılan kontroller sonucunda bir arıza tespit edilirse ilgili parçaların değişimi bilginiz dahilinde yapılır.
Sürücü kapınızın iç tarafında bir etiket bulunmaktadır. Bu etiket üstünden aracınız için uygun lastik ebatlarını ve basınç değerlerini okuyabilirsiniz.
Lastiklerinizin basınç kontrolünü yaparken lastiklerin soğuk olduğundan emin olunuz. Soğukken yapılamadığı durumlarda, belirtilen basınçların 0,2 - 0,3 bar (veya 3 PSI) kadar arttırılması gerekir. Lastik sıcakken kesinlikle hava indirmeyiniz.
Aracınız için uygun akü bilgisi için size en yakın yetkili servislerimizden destek almanız gerekmektedir. Akü değişiminin karışık ve tehlikeli bir işlem olması nedeniyle değişim işleminin yetkili servislerimizdeki uzman personellerimiz tarafından yapılması gerekmektedir.
Aracınızın kullanım kılavuzunda “Ampullerin Değiştirilmesi” başlığı altında ilgili far veya bölümde bulunan ampul için ampul tipi ve değişim talimatlarınızı bulabilirsiniz. Sökme-takma işçiliği gerektiren teknik konular için size en yakın yetkili servislerimizden destek alabilirsiniz.
Aracınızın kullanım kılavuzundan “Sigortalar” başlığını inceleyerek sigorta kutusunun konumu ve sigorta değişimi konusunda detaylı teknik bilgi alabilirsiniz. Değişim işlemi için mutlaka orijinali ile aynı amperde bir sigorta kullanınız. Yüksek amperli bir sigorta, bağlı olduğu donanımın anormal sarfiyatı halinde elektrik tesisatının aşırı ısınmasına (yangın tehlikesi) neden olabilir.
Size en yakın yetkili servislerimizi ziyaret ederek ihtiyacınız olan, aracınıza özel olarak üretilmiş, tüm yedek parçaları temin edebilirsiniz.
Tüm Renault yetkili servislerimizde orijinal Renault veya 4 yaş ve üzeri araçlar için Renault’un onay verdiği tek alternatif marka olan Motrio yedek parça ürünleri kullanılmaktadır. Bu kapsamda en sağlıklı tedarik kaynağı yetkili servislerimiz olacaktır.
Size en yakın yetkili servislerimizi ziyaret ederek ihtiyacınız olan, aracınıza özel olarak üretilmiş, tüm yedek parçaları temin edebilirsiniz.
Tüm Renault yetkili servislerimizde orijinal Renault veya 4 yaş ve üzeri araçlar için Renault’un onay verdiği tek alternatif marka olan Motrio yedek parça ürünleri kullanılmaktadır. Bu kapsamda en sağlıklı tedarik kaynağı yetkili servislerimiz olacaktır.
Aracınızın bakım veya onarımında kullanılan parçaların orijinalliğini kontrol ettirmek için yetkili servislerimizi ziyaret ederek destek alabilirsiniz fakat marka olarak bu konuda sıkıntı yaşamamanız adına parça tedariğinizi ve işçiliğinizi direkt olarak yetkili servislerimiz üstünden yapmanızı öneriyoruz.
Renault olarak sizlere tedarik ettiğimiz her parçanın ve servislerimizde yapılan her işçiliğin garantisini sunmaktayız. İşletme kapsamında toplu olarak satın alınan yedek parçalarımızda tezgah garantisi bulunmaktadır.
Ayrıca onarımda aracınızda kullanılan yedek parça veya işçilik bazlı yaşanan problemlerde, yapılan tespitler sonucu, yetkili servislerimiz sizlere en iyi şekilde yardımcı olacaktır.
Not: Garanti detayları parça bazlı değişkenlik gösterebilir, yetkili servisimizden bilgi isteyiniz.
Toplu yedek parça talepleriniz için Renault Parts sitemiz üstünden (https://www.parts.renault.com/) destek alabilirsiniz. Site üstünden size en yakın yetkili servis bilgilerini seçerek online başvuru talebinizi iletebilirsiniz. Yetkili servisimiz size en kısa sürede ulaşarak detaylı olarak taleplerini alacak ve hesabınızı oluşturmada yardımcı olacaktır.
https://www.renault.com.tr/renault-easy-connect.html sitemizi ziyaret ederek ürün gamımızdaki multimedya seçeneklerimiz ve donanımsal kapsamları hakkında bilgi alabilirsiniz. Daha detaylı bilgiler için size en yakın yetkili satış noktamızı ziyaret edebilir veya Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) telefon veya WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Aracınıza ait radyo kodunu öğrenmek için Play Store ve Apple Store üstünden ücretsiz indirilebilen Renault PORT uygulamasını telefonunuza indirmelisiniz.
•İndirme ve kurulum: https://youtu.be/3MywNJjZefE
•Uygulama araç ekleme: https://youtu.be/APZBS1afGrU
•Uygulama üstünden radyo koduna erişim: https://youtu.be/KBRYh9pI7RU
•Dokunmatik ekranlı, multimedya için radyo kodu nasıl girilir?: https://youtu.be/twbKVEtsLvk
•Tuşlu, klasik radyo için radyo kodu nasıl girilir?: https://youtu.be/FjtSmlJILQU
Ayrıca Renault PORT'a alternatif olarak http://radyokod.mais.com.tr web sitemizden aracınıza ait şasi numarası ve motor numarasını girerek de Radyo Kodunuza ulaşabilirsiniz.
https://www.renault.com.tr/renault-easy-connect.html sitemizi ziyaret ederek multimedya seçeneklerimizi inceleyebilir ve aracınızda bulunan multimedyayı görsel olarak teşhis edebilirsiniz.
Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımıza (444 66 22) telefon veya WhatsApp kanalından ulaşarak kılavuz talebinizi iletebilirsiniz. Talep etmiş olduğunuz kılavuz size en kısa süre içerisinde ulaştırılacaktır.
Not: Talep edeceğiniz dosyalar e-mail yoluyla .pdf formatında gönderilecektir.
Renault Türkiye olarak ZOE ve Twizy elektrikli araçları sizlere arz ediyoruz. Modeller hakkında bilgi almak için Modeller sekmesinden Elektrikli Araçlar bölümüne göz atabilirsiniz.
ZOE: Yenileniyor
Twizy: https://www.renault.com.tr/elektrikli-araclar/twizy.html
Elektrikli araçlarımız hakkında detaylı bilgiye erişmek için Modeller sekmesinden Elektrikli Araçlar bölümüne giriniz ve ilgilendiğiniz araç modelini seçiniz. Araçla ilgili tüm teknik bilgileri bu sayfada bulacaksınız, ayrıca ürüne özel hazırlanmış broşürü de yine buradan indirerek inceleyebilirsiniz. Daha detaylı bilgiler için size en yakın yetkili satış noktamızı ziyaret edebilir veya Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) telefon veya WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Tüm yetkili satıcı ve servislerimizin iletişim bilgilerine ; Yetkili Satıcı Bul sayfasından ve online randevu imkanı sunduğumuz Yetkili Servis Randevusu sayfasından ulaşabilirsiniz.
Elektrikli araçlarımızın şarjları için E-Şarj ve Zorlu Enerji (ZES) firmaları ile çalışmaktayız. Değişen dünya ve gelişen teknoloji dinamikleri sayesinde şarj istasyonu sayıları ülkemizde de günbegün artmaktadır. Bu firmaların bünyesinde bulunan şarj istasyonlarının lokasyonlarını ve teknik özelliklerini aşağıdaki sitelerden kontrol edebilirsiniz.
E-Şarj: https://esarj.com/
ZES: https://zes.net/
Firmamızın satış ve pazarlama politikası gereği 2017 yılından itibaren sizlere arz ettiğimiz elektrikli araçlarımızda pil kiralama metodu kullanmamaktayız. Pillerimiz araçlara beraber satılmaktadır.
Araçla beraber satın almış olduğunuz pilinizin 5 yıl 100.00km ya da 2 yıl sınırsız km garantisi bulunmaktadır.
Pil hakkında yaşanan problemlerde en doğru ve sağlıklı satış sonrası çözümleri için size en yakın elektrikli araçlar yetkili servisimizi ziyaret edebilir veya Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) telefon veya WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Renault Ailesi olarak tüm çalışanlarımızın ve siz değerli müşterilerimizin sağlığı önceliğimizdir. İçinde bulunduğumuz bu istisnai dönemde, sizlere mümkün olan en iyi hizmeti kesintisiz ve güvenli bir şekilde sunabilmek için tüm gücümüzle çalışıyoruz.
Sizlerin ve tüm çalışanlarımızın sağlığını korumak ve COVID-19 virüsünün yayılımını en aza indirmek adına “T.C. Sağlık Bakanlığı’nın talimatları, Dünya Sağlık Örgütünün tavsiyeleri, OYAK ve Groupe Renault uygulamaları“ doğrultusunda Tüm Renault Yetkili Satıcı ve Servislerini ve acil yol yardım hizmet araçlarımızı hijyen açısından en son teknolojilerle koruyoruz.
Yetkili Servisimizin hijyen kurallarına %100 uygunluğu bağımsız denetim firması tarafından onaylanmıştır.
Yetkili Satıcı Covid-19 Önlemleri: https://youtu.be/1voNE2ivzmA
Yetkili Servis Covid-19 Önlemleri: https://youtu.be/NM5Q7PrgnoU
Not: Tüm ziyaretlerinizi güvenli hale getirmek amacıyla Yetkili Satıcı ve Servislerimizde uyulması gereken hijyen standartları için 3 ana başlıkta 60 maddeyi içeren kontrol listemizi belirledik. Aynı anda tesiste bulunacak azami kişi sayısından, müşteri ve personel alanında alınması gereken önlemlere kadar tüm konuları içeren bu standartların, Yetkili Servislerimizce uygulandığını gözlemlemek amacıyla bağımsız bir denetim tarafından COVID-19 denetimleri gerçekleştirilmektedir.
Renault olarak en büyük önceliğimiz müşterilerimizin güvenliği ve ihtiyaçlarının kesintisiz sağlanmasıdır. Bu nedenle sağlık önlemleri gereği evlerinden ayrılamayan müşterilerimizin araçlarını VALE Hizmetimizle, ihtiyaç duydukları bakım ve onarım işlemlerini gerçekleştirmek için ilettikleri adresten alıp, işlemleri tamamlandıktan sonra yine adreslerine hijyen kurallarına uyarak teslim ediyoruz.
Vale hizmetinden faydalanmak için Renault Yetkili servislerinden “Vale” randevusu almanız yeterli olacaktır. Eğer aracınızın servisimizde olduğu süre içerisinde yedek araç ihtiyacınız bulunuyor ise randevu alırken bunu yetkili servis personelimize belirtmenizi rica ederiz.
Daha fazla bilgi için size en yakın yetkili satıcımızdan telefonla bilgi alabilir veya Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) telefon veya WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Tüm yetkili satıcı ve servislerimizin iletişim bilgilerine ; Yetkili Satıcı Bul sayfasından veya servis randevusu için Yetkili Servis Randevusu formunu doldurabilirsiniz.
Bu süreçte aracınızın bakımı yaklaştı/geçti ancak bakımını yaptıramadıysanız, aracınızı ihtiyaç olmadıkça kullanmamanızı öneriyoruz. Aracı kullanmadığınız taktirde yıllık bakımı geciktirmeniz bu döneme özel olarak garanti şartlarını da etkilemeyecektir.
İhtiyaç halinde aracınızı kullanmanız gerekirse örneğin; normalde 20.000 km’de bir yapılması gereken bakımı yine içinde bulunduğumuz bu döneme özel olarak 22.000 km’ye kadar garanti şartlarını etkilemeyecek şekilde esneteceğiz. Bu 22.000 km’lik periyodun aşılmasının aracınızın motor ömrünün azalmasına veya beklenmedik arızalar çıkmasına neden olabileceğini belirtmek isteriz. Aracınızı uzun yıllar güvenle kullanabilmeniz için ilk fırsatta mümkünse Haziran ayında yetkili servislerimizde bakımını yaptırmanızı öneriyoruz.
Daha fazla bilgi için size en yakın yetkili satıcımızdan telefonla bilgi alabilir veya Renault Diyalog Müşteri Hizmetleri hattımızla (444 66 22) telefon veya WhatsApp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Tüm yetkili satıcı ve servislerimizin iletişim bilgilerine ; Yetkili Satıcı Bul sayfasından ve online randevu imkanı sunduğumuz Yetkili Servis Randevusu sayfasından ulaşabilirsiniz.
Evet. Yolda karşılaşabileceğiniz her türlü kaza ve arıza durumunda Renault Yol Yardım’ı arayarak 7 gün/24 saat çekici hizmetinden ve mobil servis hizmetinden faydalanabilirsiniz. Acil yol yardım hizmet araçlarımızı hijyen açısından en son teknolojilerle koruyor, güncel ve en yeni dezenfeksiyon yöntemleriyle temizliyoruz. Renault Yol Yardım (444 66 22) hattımızdan bizlere 7/24 ulaşabilirsiniz.