fransız elektro pop otomobiller

RENAULT

Renault markası

"Geleceği icat etmek, 127 yıllık ilerlemenin üzerine inşa etmek anlamına geliyor. Otomobili sürdürülebilir, akıllı ve bağlantılı bir ulaşım çözümü olarak görüyoruz. Gerçekten birlikte yaşayabileceğiniz, içinden geçilen zamana ve herkesin beklentilerine uygun otomobiller üretiyoruz." Fabrice Cambolive CEO Renault

yaşama yönelik otomobillerin üreticisi
yaşama yönelik otomobillerin üreticisi
127 yılı aşkın bir süredir Renault öncü otomobiller üretiyor ve inovasyonu beklentilerinizin hizmetine sunuyor. Tasarım, konfor, teknoloji, güvenlik: Araçlarımız sizinle birlikte yaşar ve evrilir. Her Renault yaşanması gereken bir deneyimdir.
dünyanın en çok satan Fransız otomobil markası  
n°1
uluslararası varlığımız  
120'den fazla ülke
deneyimin hizmetinde teknoloji
deneyimin hizmetinde teknoloji
Entegre Google¹ ile openR link multimedya sistemi, solarbay®² opak panoramik cam tavan, human first programı³: Her inovasyon ile konfor, koruma ve sürüş keyfi sağlıyoruz. Vizyonumuz: insanların hizmetinde teknoloji.
aktif patentler 
12.000'den fazla
E-Tech, elektrikli ulaşımın en ileri noktasında
E-Tech, elektrikli ulaşımın en ileri noktasında
Renault elektrikli ulaşımda Avrupa'da öncü rol oynuyor ve E-Tech teknolojisini tüm araçlarında kullanıyor: %100 elektrikli, kendi kendini şarj eden full hybrid ve hyper hybrid plug-in. Renault ile elektrikli ulaşım herkes erişilebileceği bir ilerleme.
2024 yılında Avrupa'da satılan elektrikli araçlar 
Her 2 araçtan 1'i
2024 yılında Avrupa'da hibrit araç satışları  
n°2
sürdürülebilirlik taahhüdü⁴
sürdürülebilirlik taahhüdü⁴
Renault taahhütlerini çeşitli şekillerde hayata geçirir: sera gazı emisyonlarının azaltılması⁵, geri dönüştürülmüş malzemeler⁶, geri dönüştürülebilir malzemeler⁷ ve döngüsel ekonomiye adanmış Avrupa fabrikası Refactory ile kullanılmış malzemelere verilen ikinci yaşam.
araçlarımız için minimum geri dönüşüm oranı  
%85
Araçlarımızda kullanılan geri dönüştürülmüş malzemeler veya döngüsel ekonomiden gelen malzemeler⁶ için 2030 hedefi 
%33
elektro pop kültürü
elektro pop kültürü
127 yılı aşkın bir süredir bir Fransız ikonu olan Renault kurduğu güçlü ortaklıklar, popüler etkinlikler ve büyük ölçekli kültürel projeler aracılığıyla sizlerle olan bağlarını geliştiriyor. Her girişim sizinle buluşmak ve tutkumuzu paylaşmak için bir fırsat.
ayrıca keşfedin

yarının Renault otomobilleri

konsept otomobiller
Renault markası - yarının Renault otomobilleri

markanın tarihinde bir yolculuk

The Originals Müzesi
Renault markası - markanın geçmişi

Renault promosyon ürünleri koleksiyonu

The Originals Mağazası
Renault markası - The Originals Mağazası

Paris'in Champs-Elysées bulvarındaki yeni mağaza vitrini

le défilé renault®the carwalk
Renault markası - Renault Geçit Töreni

2024-2025 uluslararası ödüller

100'ün üzerinde ödül
Renault markası - Renault ödülleri

¹openR link multimedya sistemi çeşitli özellikler, hizmetler ve uygulamalar ile sürüş profilinize uyum sağlar. 

Entegre Google ile openR link, ihtiyaçlarınıza göre uyarlanmış bir sürüş deneyimi için kişiselleştirilmiş rotalarınıza ve uygulamalarınıza erişmenizi sağlar.

openR link içinde gerçek zamanlı navigasyon için Google Haritalar, sesle kontrol edilen özellikler için Google Asistan ve araç içi uygulamalar için Google Play bulunur.

Google, Google Play, Google Haritalar, Waze ve diğer markalar Google LLC'nin ticari markalarıdır

²Versiyona bağlı olarak opsiyonel.

³Renault tarafından 2023 yılında başlatılan "Önce İnsan Programı" markanın tüm güvenlik girişimlerini kamuoyuna tanıtır ve Renault'yu teknolojik ve insani bir marka olarak konumlandırır. 

⁴Renault markasının sürdürülebilirlik taahhüdü, Renault Group'un geniş ölçekte ve bireysel ölçekte toplumsal ve çevresel olmak üzere 3 ana sütun üzerine inşa edilmiş sürdürülebilir kalkınma politikasına daha genel anlamda entegre edilmiştir. Şirket içi sürdürülebilirlik kaynağı - Renault Group

5Renault Group malzeme ve bileşen alımlarından ve araç kullanımından kaynaklanan sera gazı emisyonlarını 2019 ve 2030 yılları arasında %27 oranında, Grup tesislerinden kaynaklanan doğrudan ve dolaylı emisyonları ise %62 oranında azaltmayı taahhüt ediyor. 

62030 yılı itibarıyla, araçlarımızda döngüsel ekonomiden gelen malzemelerin %33'ü; bu değer üretim hacimlerinin ağırlıklı ortalaması olarak hesaplanır (bu hesaba ISO 14021 uyarınca geri dönüştürülen malzemeler ve üretim prosesleri sırasında kesme veya kırpmayla ortaya çıkan artıklar veya hurdalar gibi endüstriyel tesislerde imalat süreçlerine yeniden dahil edilen malzemeler dahildir).

73R Direktifi olarak bilinen 2005/64 sayılı Direktif uyarınca en az %85 oranında geri dönüştürülebilir araçlar.